petak, 29. prosinca 2017.

ZAMRZILA SAM MUŠKARCE DO KRAJA ŽIVOTA, JER ME SVAKI MOMAK KOJEG SAM IMALA OSTAVIO ...


Zamrzila sam muskarce do kraja zivota i mislim da nikada vise necu biti ni sa jednim,a razog tome je sto sam svaki puta bila izigrana i prevarena. Cetiri momka sma imala do sada i svaki me prevario,sa prvim sam bila skoro tri godine u vezi a ostale su bile krace.

Prva veza je bila u mladosti i s njim nisam imala odnose,tek sa trecim momkom sam imala odnose to mi je najvise bilo krivo. A sa zadnjim momkom sam vec godinu dana bila i cijelo vrijeme sam bila u nekom grcu nisam se mogla opustiti i taman kada sam pomislila da je to to saznajem da on ima vjerenicu koja zivi u inostransvu.

Mnogo sam ga zavoljela i on je prvi kojem sa popusila onu stvar jer mi se to uvijek gadilo ali za njega sam to uradila a ostavio me je kao kao dzukelu bez ijedne rijeci.

0 komentari:

Objavi komentar