srijeda, 27. prosinca 2017.

ISPOVEST: MOJA SVEKRVA A SADA I BIVŠA SVEKRVA MI JE UNIŠTILA ŽIVOT U POTPUNOSTI. GODINAMA JE POKUŠAVALA DA RASTACI MENE I NJENOG SINA ....


Moja svekrva,a sada  bivša svekrva mi je u potpunosti uništila život… Godinama je pokušavala i prije godinu dana nas je rastavila i to za sva vremena… Ja sam dijete iz mješanog braka, mama mi je hrvatica, a tata srbin što mojoj svekrvi nije ni odgovaralo. Za 7 godina braka svašta sam pretrpila, tukla me ona, a tukao me je i moj muž… ali ja mu to nisam uzimala za zlo, jer je konstantno bio pod velikim pritiskom. Sve je pokušavala da me ocrni i da me predstavi kao lošu osobu, ali ja sam se zbog toga mnogo više trudila da budem dobra supruga, dobra snaha, dobra majka… Ne pretjerujem bila sam savršena snaja. Prošle godine moja svekrva me odvela u vikendicu i tamo “nakljukala” tabletama za spavanje i… UHVATILA ME SA NEPOZNATIM MUŠKARCEM… meni nepoznatim, ali njoj itekako poznat jer mu je ona platila da taj dan dođe… plan koji je sigurno mjesecima pripremala…

0 komentari:

Objavi komentar