srijeda, 27. prosinca 2017.

ISPOVJEST ČOVJEKA KOJI JE OŽENIO ŽENU DA BIH JE SPASIO SA ULICE, ALI POSLE TOG JE OSTAO PROSJAK ...


Prije 3 godina sam oženio ženu koju sam želio da spasim od ulice, imala je kćerku od 16 godina i prihvatio sam je kao svoju, realno je mogla i biti jer ja imam 46. Međutim, ta njena kćerka je brzo postala djevojka i prošle godine NA NJENO INSISTIRANJE počeli smo da povremeno imamo odnose. Sve sam radio kako bih je usrećio. Trajalo je to 4-5 mjeseca,  pojavila njena mama na vratima.
Kada je to njena kćerka vidjela počela je da plače i da glumi kako je ja zlostavljam.Iskreno nisam mogao da vjerujem, pokušao sam da objasnim da je dobrovoljno pristala, a njana mama, moja supruga mi je rekla OBJASNIĆEŠ TO ALI SAMO NA SUDU… Spremile su se na brzinu i krenule… Pravnik sam po struci i znao sam da mi nema spasa… djevočica nema ni 18 godina, a uz to je bila sva izgebana, crvena i u modricama.
Molio sam da ne idu, jer bih bio uništen i kao čovjek i profesionalno, ma na svaki način, moja supruga je tada zastala i rekla da neće prijaviti, ali da moram da prepišem stan njenoj kćerci koju sam obesčastio. Niti sam je obesčastio, niti sam je uzeo na silu, ali sve je bilo protiv mene i da bih im zatvorio usta,PRISTAO SAM. Moj život je apsolutni pakao, ne bih ga nikom poželio.

0 komentari:

Objavi komentar