četvrtak, 28. prosinca 2017.

ISPOVJEST: ROĐENA MAJKA ME OSTAVILA SA SAMO 10 GODINA. POSLE 15 GODINA GODINA IMALA SAM VJENČANJE, ONA JE DOŠLA TAKO ŠTO JE PRESKOČILA KAPIJU ..


Majka me ostavila kad mi je bilo 10. 15 godina godina kasnije imala sam vjenčanje, izabrali smo otvoreno mesto i jedino je omanja kapija sprečavala da neko uđe.

Računali smo da nikone može  doći. No, tu kapiju je preskočila jedna starija žena, sede kose, lica belog kao avet i shvatila sam da je to moja majka. No ona je došla jako pijana i uznemirena. Jako je plakala je i molila me da joj oprostim. Bila je sva u nekim modricama, obučena u staru odjeću, nije izgledala kao ona uređena dama koju sam davno poznavala.
Uništila mi je najlepši dan u životu, a za 15 godina, nije se setila da me ikad pozove ili poseti. Tata i moj muž su samo prišli da me zagrle jer sam grcala u suzama, na dan kad je osmeh trebalo da mi bude najširi, ja sam se osećala kao pokisla.
Kad sam se smirila, ona se samo poslužila s hranom sa stola i pobegla smejući se kao kakav ludak. Prošlo je 3 meseca i još se ne mogu smiriti. Pitam se zažto sam baš ja zaslužila takvu majku?

0 komentari:

Objavi komentar