petak, 29. prosinca 2017.

VEC PAR DANA MAMA SE ZALI KAKO JE BOLE BUBREZI I NE USTAJE IZ KREVETA..




Majka mi vec danima lezi u krvetu zaleci se kako je bile bubrezi i da ne moze hodati. Govorili smo joj da ide doktoru jer ovako nista nece postici ali nije htjela kaze da malo odmori i proci ce je to.
Sve dok jedan dan nisam se ranije vratila sa faxa i cula sam raspravu tate i mame u sobi kako mu ona kroz plac govori: “Nikada ti necu zaboraviti to sto si me natjerao da abortiram a da djeci lazem kako me bole bubrezi” Nisam mogla vjerovati to sto sam cula,jos plus rekao joj je da i dalje mora lagati jer ako kaze isitnu da ce je istjerati iz kuce i ostaviti bez icega. Vjerujte srce mi se slomilo jedva sam izasla iz kuce,ne znam sta vise da mislim o tom covjeku koji nije htio svoje dijete kakav je to on otac.
Odlucila sam da mami krisom kazem da znam sta je u pitanju i da se ne plasi jer mi smo joj puna podrska.

0 komentari:

Objavi komentar