petak, 29. prosinca 2017.

IMAM DVA DIVNA SINA I OPET SAM SLUCAJNO OSTALA…



Imam 46 godina i dva divna sina,u sretnom sam braku ali opet sam ostala trudna sto bi rekli slucajna trudnoca. Sinovi su mi vec odrasli i svaki zivi svoj zivot i mislila sam da bi nam ta bebica unijela novu radost u zivot ali nazalost nijedan od njih trojice ne zeli to dijete. Neki dan smo sjedili i sva trojica su rekli da zele da abortiram,muz mi je cak i zaprijetio ako se ne ocistim da ce pokrenuti razvod braka jer on ne zeli jos jedno dijete i plus ubjedjuje me da sam prestara za radjanje djece. I nazalost izgleda da cu morati u ponedjeljak ici da se ocistim i ne znam kako cu jer sma ubijednjena da u sebi nosim djevojcicu koju sam godinama zeljela ali nisam mogla dobiti. Ako ne rodim ovo dijete mislim da cu se ...cijelu ispovjest pogledajte klikom na sliku ispod ...

0 komentari:

Objavi komentar