četvrtak, 28. prosinca 2017.

PRIJE 2 MJESECA SA SAZNALA DA ME MUŽ VARA I TO SAM MOJOM SESTROM OD TETKE. NAKON TOGA MOJ ŽIVOT SE PRETVORIO U PAKAO ..


Prije nekih 2  mjeseca saznala sam da me muž sa kojim sam u braku dest godina vara sa mojom sestrom od tetke koja ima samo 20 godina. Ubrzo nakon toga ostavio je i mene i naše 3 kćerkice i otišao da živi sa mojom sestrom. Ostala sam sama da živim sa svojim kćerkama kao podstanar u malom stančiću. Međutim prije mjesec dana zadesila me nova nesreća. Gazda firme u kojoj sam radila je zbog razno-raznih kriminalnih radnji uhapšen, firma propala te sam kao i svi uposlenici dobila otkaz. Izvor PREŽIVLJAVANJA je preko noći “presušio”…
Tada se moj život pretvorio u istinski pakao i kada sam pomislila da gore ne može da bude saznala sam da sam trudna. Kašnjenje menstruacije shvatala sam kao posljedicu stresnog perioda koji me zadesio, ali… neki dan sam saznala da sam trudna. Mili bože može li veća kazna… kud, kako, na koji način dalje. Veliki sam protivnik abortusa, ali šta da radim…
Već par noći ne spavam, neke alike novca koje sam imala skoro da sam potrošila, a troškovi sve veći i veći, još ako se porodim… uh… Čak sam u svojoj muci danas pozvala muža, još uvijek zakonitog, rekal mu da sam trudna i bez obzira na sve šta mi je uradio, nekako se nadala da će mi se vratiti, međutim on mi je samo kratko rekao: “Boli me PIP (ona stvar) i za tobom i za tvojim djevojčicama, a i za tvojom trudnoćom…” i prekino mi je tada vezu. Bukvalno sam stisnuta uz zid i nemam kuda, šta da radim !


0 komentari:

Objavi komentar