četvrtak, 28. prosinca 2017.

IMAM 16 GODINA I SINOĆ SAM NA FACEBOOK DOBILA NEKOLIKO PORUKA OD MENI NEPOZNATOG MUŠKARCA KOJI MI SE POSLE PRESTAVIO KAO MENADZER, TRAŽIO JE OD MENE ..


Pozdarav imam 16 godina i sinoć sam na fb dobila poruku od nekog nepoznatog starijeg muškarca… kaže da je kao neki menadžer za manekenke i da želi da budem dio njegovog tima.

Ponudio mi je i da me stipendira dok ne završim srednju školu, vjerovali ili ne ponudio mi je 450 eura mjesečno. Za uzvrat je tražio da mu odma pošaljem 15-ak fotografija u donjem vešu u raznim pozama. Sve se to izdešavalo u par minuta, baš me znenadio… Tada sam mu napisala da ne mogu odma jer takve fotografije nemam, pogotovo ne 15 njih i zamolila ga da me sačeka do večeras.
Danas sam se cijeli dan slikovavala, imam preko 100 fotografija na mobitelu i treba večeras da mu pošaljem tih 10-ak. Iskreno u baš se dvoumim i sada kada gledam sebe na tim fotografijama obuzima me niki strah, jer ne znam ni ko je on, možda je neki prevarant . Razmišljala sam da razgovaram sa mamom, ali nekako me blam, opet sa druge strane 300 eura mjesečno su baš veliki novci, pogovo za moju porodicu gdje samo tata radi i zarađuje tek 250 eura. Baš sam u dilemi 🙁 …

0 komentari:

Objavi komentar