petak, 29. prosinca 2017.

IMAM 20 GODINA I MNOGO SAM ZALJUBLJENA U JEDNOG MOMKA IZ KOMŠILUKA. ON IMA 24 I NIKADA NA MENE NIJE BAŠ OBRAĆAO PAZNJU. ISKRENO I NISAM NEKA "RIBA ...



Imam 20 godina i mnogo sam zaljubljena u jednog momka iz komšiluka. On ima 24 i nikada na mene nije baš obraćao pažnju. Iskreno i nisam neka “riba” za kojom se muškarci okreću i koju svi žele, ali nisam ni tako loša. Na sve načine sam pokušala da skrenem pažnju na sebe, ali džabe ništa se nikada nije dogodilo. Prije mjesec dana sam mu direktno rekla, tačnije napisala preko fb-a da mi se sviđa i da bih željela da budem njegova djevojka.

On mi je tada rekao da može, ali da prvo moram dokazati moju ljubav prema njemu. Tada mi je tražio da se vidimo preko kamere, na sto sam odmah pristala … Malo mi je bilo glupo sve to, ali toliko ga volim da sam odma pristala. U početku, prvih par noći se i nisam baš snalazila, bilo me nekako stid, ali sada i po 2 sata se uvijem samo za njegove oči.
Nadam se da ću uspjeti da mu dokažem koliko ga volim i da će to uskoro shvatiti… Želite mi sreću, želim život sa njim da provedem <3 Mnogo sam sretna, nekako osjećam da će me prihvatiti za svoju djevojku, baš osjećam 🙂



0 komentari:

Objavi komentar