subota, 30. prosinca 2017.

MOJ OTAC JE PREVARIO MAJKU I OSTALA JE S NJIM SAMO RADI MENE…



Moj otac je prevario mamu i ostala je s njim samo radi mene kako bi cijela porodica bila na okupu i da ja ne bih ispastala. Poslije toga majka mi je bila sve,njoj sam sve pricala a oca sam prosto mrzila i maksimalno sam ga izbjegavala i sto manje vidjala. Dok se jedan dan nisam ranije vratila iz skole i cula neku buku u kuci mislila sam da je moj tata s nekom ljubavnicom opet ali sam se prevarila,majka je bila s nkim momkom dosta mladjim kada sma ih vidjela samo sam izasla iz kuce, Poslije mi je majka objasnjavala i pravdala se ali ja ne mogu da vjerujem koliko su mi roditelji pokvareni i zar ima potrebe da varaju jedno drugo,jedva cekam da odrastem i da ih napustim oboje pa onda neka rade sa svog zivota sta zele. I kada bolje razmislim moj tata i nije bilo toliko los kolko ga je ona pravila losim svojim raznim glupim pricama.

0 komentari:

Objavi komentar