četvrtak, 28. prosinca 2017.

PITA SA JABUKAMA I KREMOM OD VANILE.




Potrebni sastojci:
  • 500 g kora za pitu
  • 1 kg jabuka
  • ulje za premazivanje kora

  • šećer, u zavisnosti od slatkoće jabuka
  • 2 kesice vanilinog šećera sa ukusom ruma
  • 60 g griza
Za kremu:
  • 1 litar mleka
  • 6 kašika šećera ili po ukusu

  • 3 kesice pudinga od vanile 
Priprema recepta:

Za početak staviti mleko da se kuva zajedno sa šećerom, oduzeti malo od tog hladnog mleka i razmutiti puding u njemu. Kad vam mleko provri sipati razmućeni puding i kuvati dok se ne zgusne. Skloniti sa vatre i pustiti da se ohladi, povremeno promešajte,da se ne stvori korica odozgore. Jabuke očistiti i izrendati. U jednu manju zdelicu staviti 3 - 4 kašike šećera i izmešati sa dve kesice vanilinog šećera sa ukusom ruma ( ili koji imate ) u drugu sipati ulje i u treću staviti nakoliko kašike griza. Vatrostalnu zdelu, veličine 32cm X 23cm podmazati sa malo ulja. Ja sam moje kore presavijala na trećinu i tako ih stavljala.Podeliti kore na pola ( ja sam zaboravila, pa mi je ostalo malo više kora odozgore bez fila, i one su se malo teže sekle,ali nam to nije ništa smetalo ) Na dnu, staviti 3 do 4 kore,svaku premazati sa malo ulja i na petu koru,koju ste premazali posuti sa oceđenim jabukama,preko jabuka posuti sa malo šećera i malo griza i tako uraditi sa prvom polovinom kora. ( pazite da imate dovoljno jabuka za sve kore ) Na zadnju koru ne stavljati jabuke. Sipati prohlađeni puding preko zadnje kore i ponoviti postupak kao sa prvom polovinom kora,premazati sa uljem, posuti sa oceđenim jabukama, grizom i šećerom, drugu koru preko i opet jabuke, griz i šećer i tako dok imate kora. Završiti sa korom, koju ćete samo premazati uljem. Rernu zagrejati na 180 *C i peći, dok vam gornja kora blago ne porumeni ( meni je trebalo oko sat vremena, vi najbolje znate kako vaša rerna radi ) Izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohladi. Iseći na kocke, posuti sa prah šećerom i poslužiti sa kafom ili sokom. Ova pita se može napraviti i posna,ako umesto mleka koristite sok od jabuka ili mleko od badema,pirinča,soje. 

PRIJATNO! Vaša: Mala kuhinja - Veliki užitak 


0 komentari:

Objavi komentar