četvrtak, 28. prosinca 2017.

DJEVOJKA SAM OD 25 GODINA I IMAM DIJTE OD 2 GODINE I 2 MJESECA. NAŽALOST DIJETE ODGAJAM SAMA JER NE ZNAM KO JE OTAC MOG DJETETA ...



Imam jednu tužnu priču. Devojka sam od 25 godine i imam dijete od 2 godine i 2 mjeseca. Nažalost dijete odgajam sama jer uopšte ne znam ko je otac tog djeteta jer me on silovao. 

To se desilo one noći kada sam slavila punoljestvo. Tog manijaka ne poznajem nikad ga nisu našli ali je  sigurno iz grada, roditelji su me se odrekli na najgori moguči način istjerali  iz kuće nakon samo pola mjeseca od nemilog događaja. Ipak nisam abortirala i svi su mislili zbog toga kako nisam silovana i da lažem. Pored svega dijete sam zadržala iako samo osobama koje se silovanje desilo znaju kakav je to osječaj i pored svega toga morala sam da biram između roditelja i djetete.

0 komentari:

Objavi komentar