četvrtak, 28. prosinca 2017.

ISPOVJEST: JA SAM TRUDNA ZA NEKOLIKO DANA ULAZIM U 9 MJESEC. U FAZI SAM DA NE VOLIM NI SVOG MUŽA ...


Trudna sam i ulazim u deveti mesec. I Trenutno sam u fazi da ne volim ni svog muža,  ne volim da jedem, niti volim miris svoje sestre kada dođe da me zagrli. 

Više se nikome ne javljam ni na telefon, niti mogu da jedem ,da pijem, a kada mi donesu ručak u sobu svi me iznerviraju. Muž me uglavnom nervira, pa mi onda stalno nedostaje pa ga zovnem da dođe po mene, a on izađe iz firme, pa ga kada dođe do mene iznervira njegova malo pogužvana košulja i hlače.
Ne znam šta da radim sa sebe, mrzim sve i bojim se da će svi da me zamrze, jel to normalno stanje kod svake žene, ne znam kako dalje ... :(



















Sve naše umovanje svodi se na to da popuštamo osećanjima.

Support
About
Privacy
Terms

0 komentari:

Objavi komentar