petak, 29. prosinca 2017.

JA SAM ODRASLA SA BABOM . STALNO MI JE GOVORILA KAKO TREBA DA ME BUDE VELIKA SRAMOTA STO SAM ZENSKO ...


Odrasla sam sa babom. Stalno govorila kako treba da me bude sramota što sam žensko. I da uvek idem pognute glave. 

Morala sam da se oblačim (onako kao sve STARE babe). Učila me je da ne razgovaram sa dečacima dok mi se prvi ne obrate. I stalno me je tukla i govorila da nisam zaslužila da budem rođena i da je moj pokojni otac trebalo dobije sina-naslednika i da sam ja sramota za familiju.
Jedno veče mi je samo saopštila da će me odvesti u manastir sutra. To veče sam pobegla od kuće glavom bez obzira. Želim da se zahvalim socijalnim radnicima koji su mi spasli život i pronašli hraniteljsku porodicu. Sada imam 50 godine. Karijeru, muža i decu koje volim najviše na svetu i veliku traumu. Baba, nadam se da si na zasluženom mestu.


0 komentari:

Objavi komentar